شورای شهر در خصوص روند انتخاب شهردار باید پاسخگوی مردم باشند

❌❌ مختار نماینده مردم ابادان در گفتگو با ایفا:

گماردن مسوولیت شهرداری ابادان به شهرداران قبلی با کارنامه ناموفق، توهین به مردم است/ شورای شهر در خصوص روند انتخاب شهردار باید پاسخگوی مردم باشند/ شرایط ابادان ایجاب نمیکند بار دیگر افراد ناکارآمد و امتحان پس داده مجددا عهده دار مدیریت شهری شوند

جلیل مختار عضو کمیسیون عمران مجلس و نماینده مردم ابادان در گفتگو با «ایفا» ضمن انتقاد از روند انتخاب شهردار برای شهر ابادان گفت: شهر ابادان با مشکلات جدی در حوزه مدیریت شهری مواجه است لذا این شهر نیازمند شهرداری در تراز نام و جایگاه این شهر است.
وی با اشاره به اینکه گماردن مسوولیت شهرداری ابادان به شهرداران قبلی این شهر با کارنامه ناموفق، توهین به مردم است خاطرنشان کرد: برخی مافیاها و افراد صاحب سرمایه بدنبال تحمیل گزینه های خود به شهر هستند که این موضوع حقیقتا نگران کننده است.
مختار تصریح کرد: انتخاب شهرداران سابق که در زمان مدیریتشان کوچکترین کار عمرانی و فعالیتی برای تغییر سیمای شهر انجام نشده سوال برانگیز است.
وی گفت: متاسفانه افرادی در پشت صحنه بدنبال تحمیل گزینه مورد حمایت خود به شورا و شهر هستند و برای این عده جز منافع و مصالح شخصی هیچ چیزی مهم نیست.
نماینده مردم ابادان افزود: ما در کمیسیون عمران مجلس میتوانیم کمک جدی به شورای شهر برای تامین اعتبارات و حل مشکلات عمرانی شهر بکنیم اما با این روند انتخاب شهردار، هیچ امیدی به حل مشکلات و معضلات شهر وجود ندارد.
مختار با تاکید بر اینکه شرایط ابادان ایجاب نمیکند بار دیگر افراد ناکارآمد و امتحان پس داده مجددا عهده دار مدیریت شهری شوند افزود: اعضای شورای شهر ابادان باید در خصوص انتخاب شهردار به افکار عمومی و مردم پاسخگو باشند و مسوولیت مشکلات و معضلات شهر را با تصمیم غلط خود در انتخاب شهردار را بر عهده بگیرند.
وی گفت: مردم نسبت به وضعیت فعلی شهر و عدم وجود فعالیت های عمرانی و امکانات رفاهی گلایه دارند و گلایه انها به حق است و امیدوارم شورای شهر متوجه مسوولیت خطیر خود در قبال شهر و مردم باشند./ایفا

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.

من با این شرایط موافق هستم .