شورای شهر در خصوص روند انتخاب شهردار باید پاسخگوی مردم باشند

❌❌ مختار نماینده مردم ابادان در گفتگو با ایفا:

گماردن مسوولیت شهرداری ابادان به شهرداران قبلی با کارنامه ناموفق، توهین به مردم است/ شورای شهر در خصوص روند انتخاب شهردار باید پاسخگوی مردم باشند/ شرایط ابادان ایجاب نمیکند بار دیگر افراد ناکارآمد و امتحان پس داده مجددا عهده دار مدیریت شهری شوند

جلیل مختار عضو کمیسیون عمران مجلس و نماینده مردم ابادان در گفتگو با «ایفا» ضمن انتقاد از روند انتخاب شهردار برای شهر ابادان گفت: شهر ابادان با مشکلات جدی در حوزه مدیریت شهری مواجه است لذا این شهر نیازمند شهرداری در تراز نام و جایگاه این شهر است.
وی با اشاره به اینکه گماردن مسوولیت شهرداری ابادان به شهرداران قبلی این شهر با کارنامه ناموفق، توهین به مردم است خاطرنشان کرد: برخی مافیاها و افراد صاحب سرمایه بدنبال تحمیل گزینه های خود به شهر هستند که این موضوع حقیقتا نگران کننده است.
مختار تصریح کرد: انتخاب شهرداران سابق که در زمان مدیریتشان کوچکترین کار عمرانی و فعالیتی برای تغییر سیمای شهر انجام نشده سوال برانگیز است.
وی گفت: متاسفانه افرادی در پشت صحنه بدنبال تحمیل گزینه مورد حمایت خود به شورا و شهر هستند و برای این عده جز منافع و مصالح شخصی هیچ چیزی مهم نیست.
نماینده مردم ابادان افزود: ما در کمیسیون عمران مجلس میتوانیم کمک جدی به شورای شهر برای تامین اعتبارات و حل مشکلات عمرانی شهر بکنیم اما با این روند انتخاب شهردار، هیچ امیدی به حل مشکلات و معضلات شهر وجود ندارد.
مختار با تاکید بر اینکه شرایط ابادان ایجاب نمیکند بار دیگر افراد ناکارآمد و امتحان پس داده مجددا عهده دار مدیریت شهری شوند افزود: اعضای شورای شهر ابادان باید در خصوص انتخاب شهردار به افکار عمومی و مردم پاسخگو باشند و مسوولیت مشکلات و معضلات شهر را با تصمیم غلط خود در انتخاب شهردار را بر عهده بگیرند.
وی گفت: مردم نسبت به وضعیت فعلی شهر و عدم وجود فعالیت های عمرانی و امکانات رفاهی گلایه دارند و گلایه انها به حق است و امیدوارم شورای شهر متوجه مسوولیت خطیر خود در قبال شهر و مردم باشند./ایفا

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید