رفع مشکل پس زدگی فاضلاب در چند نقطه بحرانی ذوالفقاری ، کفیشه و منازل شرکتی و برطرف کردن موانع پروژه دفع آب های سطحی در سلیج تا افزایش سرعت اجرای انشعابات آب در لاله ها

✓ با حضور جلیل مختار نماینده آبادان در شهرداری آبادان پیگیری شد:

🔴 از رفع مشکل پس زدگی فاضلاب در چند نقطه بحرانی ذوالفقاری ، کفیشه و منازل شرکتی و برطرف کردن موانع پروژه دفع آب های سطحی در سلیج تا افزایش سرعت اجرای انشعابات آب در لاله ها قبل از آسفالت ، اجرای طرح روشنایی در معابر خاموش و نصب دهها دوربین در معابر آبادان با هدف ارتقای امنیت اجتماعی

▫️جلیل مختار نماینده آبادان با حضور در جلسه رفع موانع پروژه های زیربنایی در شهرداری آبادان مشکلات این پروژه ها را از طریق مقامات ملی و استانی پیگیری کرد.

▫️به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری آبادان ، عصر امروز یکشنبه ۲۸ شهریور جلسه ای در شهرداری آبادان با موضوع بررسی روند اجرا و موانع پیش روی پروژه های زیربنایی برگزار شد.

▫️در این جلسه که به میزبانی علیرضا بچاری سرپرست شهرداری آبادان تشکیل شد ، جلیل مختار نماینده آبادان ، قاسم بغلانی رئیس شورای شهر، کوثر حیاوی نایب رئیس و عباس قیم عضو شورای شهر ، رؤسای ادارات آبفا ، گاز ، برق ، مدیران پروژه های آب ، فاضلاب و آب های سطحی و تعدادی از مدیران شهرداری حضور داشتند.

▫️رسیدگی به پروژه دفع آب های سطحی سلیج از مهم ترین موضوعات این جلسه بود که مدیران این پروژه خواستار رفع موانع پیش روی اجرا شدند که جلیل مختار در حضور مدیران ادارات خدمات رسان از آنان خواست برای اجرای بدون وقفه و شتاب بیشتر پروژه نهایت همکاری را داشته باشند و روند آن را معطل بروکراسی طولانی و نامه نگاری های اداری برای مجوزات نکنند.

▫️وی همچنین از مدیران پروژه سلیج خواست با بهره گیری از نظرات مشاوران طرح ، انعطاف بیشتری در اجرا داشته باشند و از هرگونه تعلل ، توقف و اتلاف زمان خودداری کنند.

▫️مشکل پس زدگی فاضلاب در چند نقطه بحرانی از جمله سی متری و چهل متری ذوالفقاری ، کفیشه و منازل شرکتی دیگر موضوع مورد بحث در جلسه بود.سلطانی مدیر پروژه فاضلاب در این جلسه ضمن ارائه گزارش از مشکلات مناطق یاد شده ، از دکتر مختار خواست مجوز حفاری از شهرداری آبادان داده شود.با پیشنهاد نماینده آبادان به سرپرست شهرداری آبادان ، علیرضا بچاری با صدور مجوز یک ماهه موافقت کرد و قرار است برطرف شدن گره های مجاری فاضلاب در این چند نقطه طی یک ماه صورت گیرد.

▫️در ادامه علیرضا بچاری سرپرست شهرداری آبادان از آمادگی این شهرداری برای آسفالت خیابان های فیه موسوم به لاله ها خبر داد و گفت خیابان جنب پمپ هوس به زودی آسفالت می شود اما در معابر فرعی انشعابات آب انجام نشده و فعلا نمی توانیم سراغ آسفالت این خیابان ها برویم.

▫️جلیل مختار برای این پیگیری این موضوع طی تماس با معاون وزیر خواستار حل مشکلات پیمانکار پروژه آبرسانی فیه شد و قرار است طی جلسه ای در روزهای آینده و تامین اعتبارات لازم ، روند اجرای پروژه سرعت بیشتری بگیرد.

▫️موضوع اجرای طرح نصب دوربین های مدار بسته در معابر اصلی شهر آبادان با هدف ارتقای امنیت اجتماعی نیز در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت که قرار است با نتایجی که از پیگیری های مختار نماینده آبادان در مجلس حاصل شد ، اعتبار اختصاص داده شده از طریق استان توسط سرپرست شهرداری آبادان جذب شده و به زودی برای راه اندازی دوربین ها اقدام شود.

▫️روشنایی معابر اصلی و فرعی نیز از دغدغه های مدیران شهری و نماینده آبادان بود.با توجه به اینکه در معابر تاریک و فاقد روشنایی ، امکان انجام انواع بزه وجود دارد ، برای جلوگیری از افزایش نا امنی در سطح معابر و پارک ها و با پیگیری جلیل مختار ار طریق وزارت نیرو ، تفاهم نامه ای میان شهرداری و اداره برق منعقد و خیابان های خاموش و پارک های فاقد روشنایی ، از این حالت خارج خواهند شد.

لینک خبر:

https://b2n.ir/e05251

 

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.

من با این شرایط موافق هستم .