اختصاص ۲۰۰ فقره وام بانکی برای نو نوار شدن بافت فرسوده شهر آبادان

⭕اختصاص ۲۰۰ فقره وام بانکی برای نو نوار شدن بافت فرسوده شهر آبادان

نماینده آبادان در مجلس شورای اسلامی از اختصاص ۲۰۰ فقره وام دویست میلیون تومانی برای تعمیر و بازسازی خانه های واقع در بافت فرسوده آبادان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،جلیل مختار نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی در نشست امروز پنج شنبه خود با شهردار آبادان با اعلام این خبر گفت: با پیگیری های صورت گرفته از طریق کمیسیون عمران مجلس و پس از رایزنی های مستمر برای جذب اعتبار و احیای بافت فرسوده شهر آبادان ،   ۲۰۰ فقره تسهیلات بانکی به مردم شریف شهر آبادان اختصاص یافت.
او افزود: با احتساب هر فقره وام به میزان ۲۰۰ میلیون تومان ، جمعاً ۴۰ میلیارد تومان اعتبار برای بازسازی خانه با عمر ساخت بالا در بافت های فرسوده از جمله در ذوالفقاری ، سلیچ های شرقی و غربی و شطیط اختصاص داده شده است.
مختار خاطرنشان کرد: این وام که از طریق بانک مسکن قابل دریافت است شامل مبلغ ۵۰ میلیون تومان با کارمزد ۹ درصد و ۱۲۰ میلیون تومان با کارمزد ۱۸ درصد بابت نوسازی هر واحد مسکونی و مبلغ ۳۰ میلیون تومان قرض الحسنه اسکان موقت با کارمزد ۴ درصد برای هر پلاک خواهد بود.
او افزود: متقاضیان و شهروندان عزیزی که در بافت های فرسوده هستند و برای تعمیر به این وام نیاز دارند می توانند با مراجعه به  آدرس اینترنتی facility.udrc.ir مراجعه نمایند و تقاضا و اطلاعات خود را ثبت کنند.
نماینده مردم آبادان یادآور شد: چنانچه مردم عزیز در طرح بازآفرینی شهری مشارکت کنند و خانه های خود را نوسازی کنند ، تحول چشمگیری در زمینه شهرسازی و تغییر چهره شهر آبادان به ویژه در مناطق بافت های فرسوده ، شاهد خواهیم بود.
او گفت: البته اخبار خوب دیگری از به نتیجه رسیدن اقدامات بازآفرینی شهری در زمینه راه سازی و اصلاح معابر بافت های فرسوده داریم که حتما به اطلاع شهروندان عزیز خواهیم رساند.

https://www.yjc.news/00WZdT

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.

من با این شرایط موافق هستم .