پیگیری کمبود و شوری آب خوزستان

 

کمبود و شوری آب خوزستان در نشست مشترک دولت و مجلس پیگیری می شود

نماینده مردم آبادان در مجلس گفت:در نشست مشترک دولت و مجلس، نمایندگان خوزستان شوری و کمبود آب شرب این کلانشهر را از سوی رییس جمهور و هیات دولت پیگیری می کنند.
جلیل مختار در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با یادآوری اینکه روز یک شنبه ( ۲ اردیبهشت ماه ) بر اساس برنامه ارائه شده از سوی مجلس نشست مشترک دولت و مجلس برگزار می شود،گفت: طرح موضوعات مهمی مانند شوری و کمبود آب شرب به ویژه در آبادان،  خرمشهر، شادگان و مناطق پایین دستی استان در این نشست در دستور کار مجمع نمایندگان قرار می گیرد.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه نمایندگان خوزستان در این نشست اعتراض خود را نسبت به مشکلات این استان به هیات دولت و رییس جمهور اعلام خواهند کرد، افزود:در این نشست همچنین پیگیری مصوبه خودروهای فرسوده که مشمول مناطق آزاد شدند نیز جزو مطالبات بسیار مهم نمایندگان از رییس جمهور است.

وی ادامه داد:انتظار می رود حضور رییس جمهور و هیات دولت در مجلس،نوید خوبی برای پیگیری و طرح چنین مصوباتی باشد.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی،با انتقاد از اینکه بیش از ۴ هزار خودروی پلاک اروندی در گمرک منطقه آزاد اروند وجود دارد و برای  آنها بیش از دو ماه حق پارکینگ پرداخت می شود، تصریح کرد: این موضوع هزینه بسیار زیادی را برای مردم خوزستان به همراه داشته است.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.

من با این شرایط موافق هستم .