تشکیل کارگروهی برای رفع ایراد طرح بیمه کارگزاران کشاورزی

مختار در تشریح دستورکار کمیسیون اجتماعی مجلس خبر داد:

تشکیل کارگروهی برای رفع ایراد طرح بیمه کارگزاران کشاورزی

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از تشکیل کارگروهی برای رفع ایراد طرح بیمه کارگزاران کشاورزی جهت تامین نظر شورای نگهبان خبر داد.

جلیل مختار  در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در تشریحدستورکار نشست امروز (دوشنبه ۲۰ آبان‌ماه) کمیسیون متبوعش، گفت: ادامه بررسی طرح دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیردولتی(اعاده شده از شورای نگهبان) در دستورکار این نشست قرار داشت.
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در پی بررسی این مصوبه که از شورای نگهبان به مجلس شورای اسلامی ارجاع داده شده بود، مقرر شد تا کارگروهی متشکل از ۲ نفر از اعضای کمیسیون اجتماعی، کمیسیون صنایع و معادن، کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی مجلس تشکیل شود و بعد از آن پیشنهاداتی جهت رفع ایراد شورای نگهبان نیز ارائه شده و نتیجه در صحن علنی ارائه شود.
وی تصریح کرد: طرح بیمه کارگزاران کشاورزی (اعاده شده از شورای نگهبان)  از دیگر موضوعاتی بود که در این نشست مطرح شد که دو موضوع مورد ایراد قرار گرفته بود مبنی بر اینکه قبل از کارفرما باید کلمه سهام لحاظ شود که اصلاح شد.
این نماینده مردم در مجلس دهم، تاکید کرد: دومین ایراد در خصوص بند یک محدودیت رشته‌ها بود که قرار شد کارگروهی متشکل از کارشناسان حقوقی و اعضای این کمیسیون تشکیل شده و به رفع ایراد مورد نظر بپردازند و نتیجه در کمیسیون اجتماعی بررسی شده و در نهایت در صحن علنی ارائه شود.
سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به مهمانان حاضر در این نشست، یادآورشد: در این نشست مسئولانی از سازمان اداری و استخدامی کشور و دیوان محاسبات کشور و نماینده شورای نگهبان و مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی حضور داشتند./

https://www.icana.ir/Fa/News/438110/تشکیل-کارگروهی-برای-رفع-ایراد-طرح-بیمه-کارگزاران-کشاورزی

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.

من با این شرایط موافق هستم .