جلسه پیگیری در خصوص رفع مشکلات شیلات و آبزی پروران شهرستان

🔹جلسه آقای دکـتر جلیل مـختار / نماینده مردم شریف شهرستان آبادان در مجلس شورای اسلامی

در خصوص پیگیری و رفع مشکلات شیلات و آبزی پروران این شهرستان

با حـضور :

دکـتر موسوی معاون استاندار و فرماندار شهرستان آبادان ، مهندس آقای ابوعلی مدیر کل شیلات استان ، مهندس بازگیر معاونت سازمان آب و برق خوزستان و جهادکشاورزی و جمعی از آبزی پروران آبادان

روز شــنبه مـورخ ۱۱ مـرداد ماه ۱۳۹۹
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
اهـم پیگیری های و تصمیمات گرفته شده به شرح ذیل می باشد :

۱ – عدم ایجاد محدودیت برای صدور پروانه تخصیص و بهره برداری و تمدید آن برای آبزی پروران توسط سازمان آب و برق تا اطلاع ثانوی منوط به حق اشتراک نباشد

۲ – دریافت حق اشتراک آب مزارع آبزی پروری در آبادان به دلیل عدم احداث سد تنظیمی در بالا دست و پایین دست بهمنشیر توسط سازمان آب و برق اخذ نشود.

۳ – مقرر گردید تعرفه آب بهاء بر مبنای ارزش ۱% از پرورش دهندگان ماهی در شهرستان آبادان و خرمشهر اخذ و تثبیت و تعیین این نرخ برطبق مصوبات قانونی قبلی توسط نمایندگان‌ محترم مجلس پیگیری و اقدامات لازم صورت گیرد.

۴ – برای تعیین تعرفه و محاسبه مقدار و قیمت آبزیان مقرر گردید ، استعلام از اداره کل شیلات و از اتحادیه های صنفی آبزیان ( اهواز ، آبادان ، خرمشهر ، شوشتر و دزفول ) اخذ شود.

۵ – مقرر گردید فرمانداری آبادان در خصوص معافیت ارزش افزوده آبزیان برطبق ماده ۱۲ قانون مالیاتی از اداره امورمالیاتی و دارایی این شهرستان استعلام گردد.

۶ – مقرر شد در ظرف مدت ۴۸ ساعت شیلات استان پاسخ استعلام سازمان آب و برق را در خصوص عملکرد ماهیان گرمابی در واحد هکتار در مزارع پرورشی شهرستان های آبادان و خرمشهر ارسال نماید.

۷ – جهت بستن انهار سنتی کشاورزان به صورت اصولی و اساسی ، مقرر شد توسط فرمانداری آبادان برای تهیه لوله های ۱۰۰۰ و ادامه لایروبی انهار سنتی برای تهیه بیل مکانیکی با سازمان آب و برق استان مکاتبه نماید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.

من با این شرایط موافق هستم .