کارگروه مجلس برای حل مشکلات گروه ملی فولاد ایران و شرکت نیشکر هفت تپه

سرویس دیگر رسانه‌ها
سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس از تشکیل کارگروهی برای حل مشکلات گروه ملی و شرکت نیشکر در مجلس خبرداد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت جلیل مختار در خصوص مشکلات گروه ملی فولاد ایران و نیشکر هفت‌تپه ، اظهار کرد: در کمیسیون اجتماعی مجلس جلسه‌ای پیرامون حل مشکلات کارگران این شرکت‌ها برگزار و مسایل کارگران و کارخانه‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در این کمیسیون کارگروهی تشکیل شده است تا مشکلات کارخانه‌های گروه ملی فولاد ایران و نیشکر هفت‌تپه در آن پیگیری و برای حل این مشکلات تلاش شود.

بیشتر بخوانید:

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این کارگروه با حضور نمایندگان کارگران و همچنین نماینده‌های این دو شرکت و سایر بخش‌های ذی ربط پیگیر مسایل خواهد بود تا به جمع‌بندی کاملی در خصوص مشکلات کارگران برسد.

مختار ادامه داد: پس از جمع‌بندی‌هایی که در این کارگروه انجام خواهد گرفت، برای تصمیمات نهایی از وزرای مربوطه نیز دعوت می‌شود تا در جلسات حل مشکل کارگران حضور پیدا کنند و تصمیم‌گیری نهایی در خصوص گروه ملی فولاد و نیشکر هفت‌تپه اتخاذ شود.

وی خاطرنشان کرد: مسایل مختلفی از جمله مسایل تولید کارخانه‌ها و همچنین حقوق‌های معوق کارگران در دستور کار ما قرار دارد و در این زمینه تا حل کامل مشکلات، پیگیر مساله هستیم.

به گزارش ایسنا مختار با بیان این‌که به دنبال حل ریشه‌ای مشکلات گروه ملی و نیشکر هفت تپه هستیم، عنوان کرد: کمیسیون اجتماعی مجلس پیگیر حل مشکلات کارگران این دو شرکت است و در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید