کارگروه مجلس برای حل مشکلات گروه ملی فولاد ایران و شرکت نیشکر هفت تپه

سرویس دیگر رسانه‌ها
سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس از تشکیل کارگروهی برای حل مشکلات گروه ملی و شرکت نیشکر در مجلس خبرداد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت جلیل مختار در خصوص مشکلات گروه ملی فولاد ایران و نیشکر هفت‌تپه ، اظهار کرد: در کمیسیون اجتماعی مجلس جلسه‌ای پیرامون حل مشکلات کارگران این شرکت‌ها برگزار و مسایل کارگران و کارخانه‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در این کمیسیون کارگروهی تشکیل شده است تا مشکلات کارخانه‌های گروه ملی فولاد ایران و نیشکر هفت‌تپه در آن پیگیری و برای حل این مشکلات تلاش شود.

بیشتر بخوانید:

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این کارگروه با حضور نمایندگان کارگران و همچنین نماینده‌های این دو شرکت و سایر بخش‌های ذی ربط پیگیر مسایل خواهد بود تا به جمع‌بندی کاملی در خصوص مشکلات کارگران برسد.

مختار ادامه داد: پس از جمع‌بندی‌هایی که در این کارگروه انجام خواهد گرفت، برای تصمیمات نهایی از وزرای مربوطه نیز دعوت می‌شود تا در جلسات حل مشکل کارگران حضور پیدا کنند و تصمیم‌گیری نهایی در خصوص گروه ملی فولاد و نیشکر هفت‌تپه اتخاذ شود.

وی خاطرنشان کرد: مسایل مختلفی از جمله مسایل تولید کارخانه‌ها و همچنین حقوق‌های معوق کارگران در دستور کار ما قرار دارد و در این زمینه تا حل کامل مشکلات، پیگیر مساله هستیم.

به گزارش ایسنا مختار با بیان این‌که به دنبال حل ریشه‌ای مشکلات گروه ملی و نیشکر هفت تپه هستیم، عنوان کرد: کمیسیون اجتماعی مجلس پیگیر حل مشکلات کارگران این دو شرکت است و در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.

من با این شرایط موافق هستم .